Характеристики Комплектації та ціни Фото і відео

    Техніка

    Керованість

    Спортивна точність та азартна керованість MiTo у суто італійському стилі поєднуються з високим рівнем ходового та акустичного комфорту завдяки широкій колії, використанню коліс більших розмірів, використанню схеми Mc Pherson спереду та напівнезалежної підвіски ззаду, та використанню амортизаторів з додатковими пружинами ходу відбою, які дозволяють зменшити нахабо та збільшити швидкість автомобіля у повороті.


    Потужні, прогресивні та екологічні двигуни

    Задоволення від водіння завдячує чудовим та надійним двигунам. Двигуни Alfa Romeo MiTo - це справжнє мистецтво у царині інженерного двигунобудування у технічному, експлуатаційному та екологічному сенсі. На момент запуску автомобіля є:

    • турбінований бензиновий двигун 1.4 на 155 КС,
    • турбінований дизельний двигун 1.6 JTDM на 120 КС

    1.6 JTDM на 120 к.с. має найкращий в категорії, особливий крутний момент (максимальний крутний момент сягає 320 Nm за 1.750 об./хв.), на 80% меншим викидами сажі та на 20% меншими викидами CO2 у порівнянні з двигунами попереднєго покоління.

    Турбінований бензиновий двигун 1.4 на 155 к.с., який комплектується шестиступеневою механічною трансмісією. Новий силовий агрегат, в якому застосовано останні досягнення інженерів, дослідників та технологів FPT (Fiat Powertrain Technologies) дозволяє набирати максимальну швидкість 215 км/г та витрачати на прискорення до 100 км/г лише 8 секунд. Завдяки «електронному» приводу дроселя, який не має механічного зв’язку з педаллю газу, в якому б режимі, спокійному чи спортивному, не керував би машиною водій, двигун буде працювати з максимальною паливною ефективністю та забезпечувати низькі витрати пального. Максимальний крутний момент 206 Нм, який здатен развити двигун з невеликим (1,4 л) робочим об’ємом може бути збільшений до вражаючих 230 Нм за бажанням водія, якому для цього достатньо обрати режим водіння Dynamic одним дотиком селектора D.N.A.

    У подальшому, на Alfa Romeo MiTo буде передбачено додаткове розширення гами двигунів з іще більшою потужністю та з використанням інших новинок: таких як система підняття клапанів з електричним контролем Multiair та новаторською автоматичною коробкою передач з подвійним зчепленням DDCT (double-clutch).

    Технологія Multiair – це новаторська система для електронного контролю всисного клапану, який через регулювання впускного повітря за кожного паливного циклу та без застосування традиційної дросельної заслінки, дозволяє, як значно зменшити використання пального, так і покращити роботу двигуна.

    Коробка передач DDCT (Dual Dry Clutch Transmission) практично складається з двох паралельних коробок передач кожна зі своєю функцією, дозволяє вибір та установку наступної передачі, в той час як попередня передача ще включена. Перемикання передач відбувається простим поступовим переходом відповідних зчеплень, що гарантує безперервність виділення крутного моменту й, отже, тяги. Результат - це комфорт водіння та більше відчуття спортивності, ніж надає традиційна автоматична коробка передач, крім цього вона більш ефективна та використовує менше пального.