Характеристики Комплектації та ціни Фото і відео

    Інновації

    З використаних в електроніці новинок треба почати з найновішого пристрою “Alfa D.N.A.”, який вперше використовується у компактному автомобілі Alfa Romeo. Мова йде про команду, яка діє на двигун, гальма, кермове управління, підвіску та коробку передач, та дозволяє застосовувати три різні варіанти поведінки автомобіля, в залежності від стилю водіння, від ситуації або від бажання водія: спортивного (Dynamic), міського (Normal) або максимально безпечного, зокрема в умовах поганого зчеплення – (All weather).

    Інше нововведення Alfa Romeo MiTo - це електронна система Q2, яка, діє тільки на гальма та забезпечує ефект самоблокуючого диференціала. Дійсно, на звичайних автомобілях, під час прискорення у виході з повороту, внутрішнє колесо втрачає зчеплення, та траєкторія збільшується: а, електронний контроль зчеплення Q2 - гальмує внутрішнє колесо та перерозподіляє крутний момент, та передає його зовнішньому колесу, яке має більше зчеплення. Таким чином, зберігається бажана траєкторія: бічне прискорення з цією системою стає 1 г, проти значення 0,95 г яке отримано без електронного пристрою Q2.

    Alfa Romeo MiTo застосовує ще один електронний пристрій останнього покоління, який використовується для підвищення керованості: система DST (Dynamic Steering Torque – крутний момент на кермовому колесі), який інтегрує електричний підсилювач керма у Vehicle Dynamic Control (систему динамічного контролю руху автомобіля). DST дозволяє застосовувати легке підкермовування для кермового управління, щоби “підказати” водію правильний маневр. Це відбувається у певних випадках, як для того щоби компенсувати кермове управління та зробити тиск на кермо пропорційним куту повороту, так і для того, аби утримувати траєкторію у випадку диференційованого зчеплення між двома сторонами.