Характеристики Комплектації та ціни Фото і відео

    1.2 69 к.с.

    Чемпіон економії без шкоди для продуктивності, двигун має високий крутний момент на низьких обертах – залог гнучкості та маневреності. А, значить, й задоволення від водіння.

    З інноваційною системою Start&Stop двигун має мінімальні показники використання пального, а викиди CO2 знизилися з 119 г/км до 113 г/км.

    З цим двигуном «панда» оснащується двоконтурною гальмівною системою з передніми дисковими та задніми барабанними гальмами.

    • Об’єм - 1242 см3
    • Максимальна швидкість - 160 км/г
    • Розгін 0-100 (км/г) - 12,9 секунд
    • Максимальний крутний момент - 102 Нм за 3000 об/хв
    • Витрати пального згідно нормам ЄЗ (л/100 км)
    • міський цикл: 6,4
    • заміський цикл: 4,3
    • у змішаному циклі: 5,1
    • викиди вихлопних газів CO2(г/км): 119

    1.3 Multijet 16v 75 к.с.

    Високоефективний та найпотужніший у своєму сегменті дизельний двигун з системою Multijet другого покоління та новими інжекторами, здатний зробити вашу «панду» динамічною та по-справжньому спортивною.

    У порівнянні з моторами цього сегмента,
    1.3 Multijet 16v 75CV має кращі показники економії
    пального та екологічності: викиди CO2 знизилися з 110 г/км до 104 г/км, використання пального зменшилося на 8%.

    Силовий агрегат комплектується фільтром твердих часток DPF, який зменшує викиди твердих часток та підвищує ефективність мотора, а також системою Start&Stop, потрібною для скорочення викидів CO2 та витрат пального.

    Автомобіль з двигуном 1.3 Multijet 16v 75CV комплектується гальмівною системою з двома незалежними контурами, передніми гальмівними дисками 257 мм з вентиляцією та задніми барабанними гальмами 180мм.

    • Об’єм - 1248 см3
    • Максимальна швидкість - 180 км/г
    • Прискорення 0-100 (км/г) - 10,7 секунд
    • Максимальний крутний момент - 200Нм за 1500 об/хв
    • Витрати пального - законодавство ЄЗ (л/100 км)
    • міський цикл: 5,3
    • заміський цикл: 3,3
    • у змішаному циклі: 3,9
    • викиди вихлопних газів CO2(г/км): 104.

    0.9 8v TwinAir 85 к.с.

    TwinAir, як і ви, завжди у русі: це не тільки прудкий міський автомобіль, але і ваш друг, готовий у будь-який момент вирушити з вами на пошуки пригод.

    Новий двигун TwinAir потужністю 85 кінських сил – маленький, легкий, гнучкий, з чудовою продуктивністю та низькими витратами пального – справжній діамант. Наявність турбіни значно збільшує крутний момент двигуна на низьких обертах та дарує задоволення від водіння, недосяжне звичайним атмосферним двигунам. Цю таємницю знає тільки TwinAir, визнаний «Міжнародним двигуном року-2011».

    Об’єм двигуна: 875 см3
    Максимальна швидкість: 173 км/ч
    Прискорення 0-100км/ч: 11,0 секунд
    Максимальний крутний момент: 145Нм за 1900 об/хв


    Економність

    Новий двигун TwinAir, завдяки електронній системі керування постачання горючої суміші до циліндрів, забезпечує відмінну продуктивність та низькі витрати пального.
    У порівнянні з чотирицілиндровим двигуном 1.4 такої ж потужності, TwinAir використовує пального на 30% менше. Крім того, натисканням кнопки ECO ви отримуєте можливість обмежити крутний момент до 100Нм за 1750 обертів у хвилину, що гарантує додаткове зменшення використання пального та викидів. Та це ще не все.

    Завдяки стандартно встановленій системі Start&Stop, яка передбачає автоматичне вимикання двигуна під час короткочасних зупинок, ще більше знизилися викиди CO2 та споживання пального.

    Споживання пального (л/100 км):

    • міський цикл: 4,9-4,6
    • заміський цикл: 3,7-3,6
    • змішаний цикл: 4,1-4,0
    • викиди CO2 (г/км): 95-92


    Технологічність

    Подвійна перлина технології – два циліндри у моторі.

    Засновника нової сім’ї двоциліндрових двигунів було розроблено FPT (Fiat Powertrain Technologies). Особливістю цього силового агрегату з турбонаддуванням, потужністю у 85 кінських сил - є високі показники продуктивності та економії пального, а також виключно низький рівень викидів СО2.

    Насправді революційний двигун, який поєднує у собі передові технології, розроблені інженерами Fiat. Система електрогідравлічного керування клапанами гарантує роботу впускних клапанів двигуна без використання дросельної заслінки, та, відповідно, більш ефективний контроль згорання у порівнянні зі звичайним двигуном еквівалентного розміру.

    Мотор TwinAir, який було заслужено визнано кращим двигуном у Європі в 2011 році, дає чимало переваг Вашому автомобілю:

    • + 10% потужності
    • + 15% крутного моменту на низьких обертах
    • - 10% споживання пального
    • зменшення викидів
    • більшу чутливість двигуна.