FIAT Nuovo Doblo Panorama від 409900 UAH Ціну вказано станом на 18 жовтня 2017 р.
Характеристики Комплектації та ціни Фото і відео

    Двигуни

    Новий Добло оснащується широкою та покращеною лінійкою двигунів, які можуть задовольнити будь-які ваші вимоги, забезпечивши максимальну продуктивність за мінімальних витрат пального.

    Ви можете обрати один з трьох дизельних двигунів системи  MultiJet: 1,3 л (90 к.с., MultiJet другого покоління), 1,6 л (105 к. с.) або 2,0 л (135 к. с.). Всі дизельні двигуни оснащуються інноваційним моноблочним сажним фільтром (DPF CCDPF), та відповідають останнім директивам ЄЕС про обмеження викидів до атмосфери, яке набуло чинності в 2011 році.

    Також з поставленими задачами чудово справляється бензиновий двигун 1,4 л (95 л. с.)


    1.3 Multijet 90 к. с.


    • об’єм: 1248 см3;
    • Максимальна потужність: 90 л. с./66 кВт при 4000 об/хв;
    • Максимальний крутний момент: 200 Нм при 1500 об/хв;
    • Пряме вприскування Multijet II "Common Rail" з електронним керуванням, з турбонаддуванням та проміжним охолодженням;
    • Максимальна швидкість: 158 км/г;
    • Витрати пального: 4,8 л/100 км у комбінованому циклі;
    • CO2: 126 г/км;
    • Euro 5, DPF та система Start&Stop.

    Двигун другого покоління Multijet, оснащений інноваційним інжектором, який забезпечує більшу оптимізацію згорання. Переваги: низькі витрати пального, низький рівень викидів, керованість та зниження вібрації та шуму.

    Оснащується фільтром твердих часток DPF, а також системою Start&Stop.


    1,6 MultiJet 105 к. с.

    • 1598 куб. см, 105 к.с., відповідає екологічним стандартам Euro-5, макс. швидкість 164 км/г.


    Оснащується системою безпосереднього вприскування MultiJet Common Rail з електронним керуванням турбокомпресором та проміжним охолоджувачем. Забезпечує оптимальне співвідношення потужності, еластичності, витрат пального та викидів до атмосфери. Має максимальний крутний момент 290 Н/м
    при 1500 об/хв та досягає максимальної швидкості 164 км/г.
    Двигун агрегується 6-ступеневою коробкою передач, яка гарантує максимальний комфорт під час руху трасою, допомагає зниженню витрат пального, мінімізує викиди та вібрації, а також гарантує отримання задоволення любителям спортивної їзди.
    Оснащений сажним фільтром DPF, відповідає стандартам Евро-5, з можливістю комплектації системою Start&Stop, цей двигун доступний для всіх версій Нового Doblo.


    2,0 MultiJet 135 л. с.

    • 1956 куб.см, 135 к.с., відповідність екологічним стандартам Euro-5, макс. швидкість 179 км/г.


    Оснащується системою безпосереднього вприскування «Common Rail», яка робить двигун продуктивним, тихим та дуже гнучким. Кількість шкідливих викидів до атмосфери знижено завдяки алюмінієвій голівці блоку циліндрів, яка забезпечує більш повне згорання поливної суміші, та сажному фільтру, який містить карбід кремнію, який попереджає утворення радіоактивних речовин. З максимальною потужністю
    135 к. с. за 3500 об/хв та максимальним крутним моментом 320 Н/М за 1500 об/хв.
    Цей двигун відповідає найсучаснішому стандарту Евро-5, він оснащений системою вимкнення під час короткочасної зупинки «Start&Stop», та він здатен подарувати вам незабутні відчуття від керування автомобілем.


    1,4 Fire 95 к. с.

    • 1368 куб.см, відповідність екологічним стандартам Euro-5, макс. швидкість 148 км/г.


    Цей двигун, який відзначається високою продуктивністю та екологічною чистотою, оснащується системою електронного розподільного впорскування. Має максимальну потужність
    95 к.с. за 6000 об/хв та максимальний крутний момент 127 Н/М при 4500 об/хв.
    Двигун оснащено 5-ступеневою механічною коробкою передач та може бути доповнено системою «Start&Stop» – в такій комплектації він доступний для всіх версій Нового Добло.


    1,4 T-Jet Natural Power 120 л. с.

    • 1368 куб.см, 120 к. с., відповідність екологічним стандартам Euro-5, макс. швидкість 172 км/г.


    Яскравий представник нового сімейства двигунів з турбонаддуванням бензину T-Jet,
    цей 16-клапанний двигун характеризується високою продуктивністю, швидким відкликом, низькими витратами, конструктивною простотою, міцністю та надійністю. Завдяки турбонаддуванню та інтеркулеру з перепускним клапаном розвиває максимальну потужність 120 к. с. (як на бензині, так і на метані), та відмінний крутний момент 206 Н/М, що робить керування автомобілем вищою мірою комфортним.
    Двигун має відмінний відклик завдяки низькій інерційності турбокомпресора, та вдалим компромісом між продуктивністю та економією пального, ідеально підходить для подорожей на великі відстані, має низькі експлуатаційні витрати та мінімальний вплив на довколишнє середовище.