Автодром Di Monza

Автодром Di Monza

   

22.05.2013

Саме тут здобували свої перемоги великі Антоніо Аскарі, Гастоне Бріллі-Пері, Таціо Нуволарі. Саме тут у тріумфах та трагедіях народжувалася справжня легенда - легенда Alfa Romeo

Di Monza - найстаріша гоночна траса Італії та найшвидша траса сучасної «Формули-1».

На ній встановлені рекорди максимальної швидкості та швидкості на колі: розгін до 350 км / год - звична справа для учасників гонки на Монца. А ще це унікальна траса з унікальними характеристиками. Профі стверджують, що Монца більш вимоглива до аеродинамічних якостей машини і потужності мотора, ніж до майстерності водія. Тому гонщики ставлять на свої спорткари додаткові аеродинамічні елементи, які можна використовувати тільки на цьому італійському автодромі, проводять додаткові тести, щоб знайти компроміс між швидкістю і керованістю.

Відомий гонщик Фернандо Алонсо сказав про автодром: «Траса чудова, швидка, а що ще потрібно гонщикам? По ходу перших кіл ти кожен раз відчуваєш трохи дивні відчуття, адже аеродинаміка машини налаштована на дуже низьку притискну силу. В її поведінці з'являється легкість і якась невизначеність, і проходити повороти на такій машині досить складно. Але в Монці завжди цікаво, там панує особлива атмосфера, і я кожного разу з нетерпінням чекаю старту».

12 травня тут відбувся четвертий етап Чемпіонату світу Superbike SBK. Перед початком змагань представники Alfa Romeo передали засновникам і власникам траси Di Monza - компанії SIAS SPA - ключі від автомобіля Giulietta Quadrifoglio Verde. Адже саме цей автомобіль виконує роль офіційної машини безпеки (safety car) на Superbike SBK, розділяючи з учасниками принципи спортивної майстерності, інноваційних технологій та безпеки на найвищому рівні.

Alfa Romeo вже шостий рік поспіль є головним спонсором змагань Superbike SBK  і надає safety car. Хоча траса Di Monza пам'ятає і легендарні тріумфи гоночних автомобілів Alfa Romeo: перемоги Антоніо Аскарі на Alfa Romeo P2 в 1922 році і Джузеппе Кампарі з Таціо Нуволарі на Alfa Romeo 8C 2300. А знаменита Alfetta Джузеппе «Ніно» Фаріни з бортовим номером 158 вигравала тут Гран-прі Італії «Формули-1» в 1950 році.

На цьому автодромі в 1963 році з автомобілем Giulia TZ тріумфально дебютувало гоночне ательє Alfa Romeo Autodelta. Численні моделі Alfa Romeo пронесли справжній дух Cuore Sportivo (з італ. «Спортивне серце» - слоган Alfa Romeo) крізь десятиріччя до наших днів.

Fiat Cinquecento: стиль осені Fiat Cinquecento: стиль осені

31.10.2018 Він завжди йде в ногу з часом і ніколи не виходить з моди. І в цьому його унікальність

«Папамобіль» Fiat Tipo: скромна чарівність «Папамобіль» Fiat Tipo: скромна чарівність

25.10.2018 Під час своїх візитів Папа римський Франциск часто використовує як засіб пересування автомобілі Fiat

Дивовижна пригода Дивовижна пригода

20.10.2018 Fiat Panda став одним з небагатьох автомобілів, котрі успішно проїхали 16 000 км складного шляху в гонці "Монгол Ралі"

Унікальна естетика Alfa Romeo Унікальна естетика Alfa Romeo

05.10.2018 Бренд Alfa Romeo презентував спеціальну серію B-Tech для Giulia, Giulietta та Stelvio

Завод Sevel: шестимільйонний рекорд Завод Sevel: шестимільйонний рекорд

28.09.2018 Автомобіль з порядковим номером 6 000 000 покинув у вересні виробничі лінії підприємства Sevel (Società Europea Veicoli Leggeri)