Мінімальні витрати з максимальним комфортом

   

28.07.2016

«Для тих, хто не любить ходити двічі» - рекламна компанія Fiat Ducato з таким слоганом стала призером міжнародного конкурсу International Festival of Creativity

 

Цього року премії Silver Lion в категорії «Друк і видавництво» удостоїлася рекламна компанія Fiat Ducato, створена всесвітньо відомим рекламним агентством Leo Burnett.

 

Слоган компанії «Для тих, хто не любить ходити двічі», і складається вона з трьох чорно-білих фотографій. На фото іронічно показані три професіонала, котрі винаходять найхимерніші способи для того, щоб за один раз перевезти велику кількість вантажу.

 

Такою барвистою мовою описана головна перевага Fiat Ducato - найбільшого автомобіля в модельному ряду Fiat Professional, який дозволяє впоратися з перевезенням будь-якого вантажу з мінімальними витратами і максимальним комфортом!

 

Міжнародний конкурс International Festival of Creativity вважається найбільш авторитетним фестивалем виробників реклами та щорічно збирає тисячі компаній і фахівців з світу творчих комунікацій, дизайну та маркетингу.

ТОВ «Італавто Центр»: режим роботи в умовах карантину! ТОВ «Італавто Центр»: режим роботи в умовах карантину!

31.03.2020 СТО «Італавто Центр» працює в звичайному режимі.

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio: абсолютна перевага Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio: абсолютна перевага

19.03.2020 Третій рік поспіль Giulia Quadrifoglio стає переможцем номінації Performance Car of the Year британського автомобільного журналу "What Car?"

Золота нагорода Fiorino Золота нагорода Fiorino

11.03.2020 В кінці січня Fiat Fiorino став володарем призу «Золоте кермо» автомобільного журналу «Tunisie Auto»

Знижка 10 000 гривень! Знижка 10 000 гривень!

27.02.2020 Компанія «Італавто» повідомляє про зниження ціни на деякі модифікації моделей Doblo і Fiorino

Різнобарвний лютий Різнобарвний лютий

17.02.2020 Додаткова плата за колір? Тільки не в лютому і тільки не в «Італавто»!