Мінімальні витрати з максимальним комфортом

   

28.07.2016

«Для тих, хто не любить ходити двічі» - рекламна компанія Fiat Ducato з таким слоганом стала призером міжнародного конкурсу International Festival of Creativity

 

Цього року премії Silver Lion в категорії «Друк і видавництво» удостоїлася рекламна компанія Fiat Ducato, створена всесвітньо відомим рекламним агентством Leo Burnett.

 

Слоган компанії «Для тих, хто не любить ходити двічі», і складається вона з трьох чорно-білих фотографій. На фото іронічно показані три професіонала, котрі винаходять найхимерніші способи для того, щоб за один раз перевезти велику кількість вантажу.

 

Такою барвистою мовою описана головна перевага Fiat Ducato - найбільшого автомобіля в модельному ряду Fiat Professional, який дозволяє впоратися з перевезенням будь-якого вантажу з мінімальними витратами і максимальним комфортом!

 

Міжнародний конкурс International Festival of Creativity вважається найбільш авторитетним фестивалем виробників реклами та щорічно збирає тисячі компаній і фахівців з світу творчих комунікацій, дизайну та маркетингу.

Зниження цін на Fiat Fullback Зниження цін на Fiat Fullback

25.07.2017 Fiat Fullback - універсальний міський позашляховик з лаконічним дизайном та чудовими технічними даними...

Fiat 500X: перекреслюючи ціну Fiat 500X: перекреслюючи ціну

18.07.2017 Зараз ідеальний час для покупки міського кросовера 500Х - ціна знижена на 40 000 гривень!

Cinquecento in New-York Cinquecento in New-York

14.07.2017 У день свого 60-річчя, 4 липня, Fiat 500 став постійним експонатом музею сучасного мистецтва в Нью-Йорку

Alfa Romeo Stelvio: максимальна безпека! Alfa Romeo Stelvio: максимальна безпека!

12.07.2017 Перший кросовер в історії бренду - Alfa Romeo Stelvio - удостоївся найвищої оцінки за результатами краш-тестів EuroNCAP

Призові "п'ятісоті"! Призові "п'ятісоті"!

04.07.2017 Рекордне число Fiat Cinquecento - 1 495 автомобілів - стали подарунками для переможців конкурсу, проведених Fiat та Esselunga