Мінімальні витрати з максимальним комфортом

   

28.07.2016

«Для тих, хто не любить ходити двічі» - рекламна компанія Fiat Ducato з таким слоганом стала призером міжнародного конкурсу International Festival of Creativity

 

Цього року премії Silver Lion в категорії «Друк і видавництво» удостоїлася рекламна компанія Fiat Ducato, створена всесвітньо відомим рекламним агентством Leo Burnett.

 

Слоган компанії «Для тих, хто не любить ходити двічі», і складається вона з трьох чорно-білих фотографій. На фото іронічно показані три професіонала, котрі винаходять найхимерніші способи для того, щоб за один раз перевезти велику кількість вантажу.

 

Такою барвистою мовою описана головна перевага Fiat Ducato - найбільшого автомобіля в модельному ряду Fiat Professional, який дозволяє впоратися з перевезенням будь-якого вантажу з мінімальними витратами і максимальним комфортом!

 

Міжнародний конкурс International Festival of Creativity вважається найбільш авторитетним фестивалем виробників реклами та щорічно збирає тисячі компаній і фахівців з світу творчих комунікацій, дизайну та маркетингу.

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio: старт продажу Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio: старт продажу

14.11.2017 Stelvio Quadrifoglio - найкраще вираження італійського дизайну та унікальних технологій Alfa Romeo - офіційно надходить у продаж

Дизельний Tipo за спеціальною ціною! Дизельний Tipo за спеціальною ціною!

10.11.2017 Компанія «Італавто» повідомляє про старт продажів автомобілів Fiat Tipo з дизельним двигуном 1,3MJet за спецціною від 389 900 гривень!

Нові акції в «Італавто»! Нові акції в «Італавто»!

07.11.2017 5 моделей Fiat у листопаді будуть продаватися зі значною знижкою!

Cinquecento зі срібла Cinquecento зі срібла

01.11.2017 Італійський державний монетний двір випустив оригінальну срібну монету, присвячену 60-річчю культового Fiat 500

Акція в «Італавто»: опції у подарунок! Акція в «Італавто»: опції у подарунок!

25.10.2017 З сьогоднішнього дня в салоні «Італавто» ви маєте можливість придбати Fiat Tipo на акційних умовах