Мінімальні витрати з максимальним комфортом

   

28.07.2016

«Для тих, хто не любить ходити двічі» - рекламна компанія Fiat Ducato з таким слоганом стала призером міжнародного конкурсу International Festival of Creativity

 

Цього року премії Silver Lion в категорії «Друк і видавництво» удостоїлася рекламна компанія Fiat Ducato, створена всесвітньо відомим рекламним агентством Leo Burnett.

 

Слоган компанії «Для тих, хто не любить ходити двічі», і складається вона з трьох чорно-білих фотографій. На фото іронічно показані три професіонала, котрі винаходять найхимерніші способи для того, щоб за один раз перевезти велику кількість вантажу.

 

Такою барвистою мовою описана головна перевага Fiat Ducato - найбільшого автомобіля в модельному ряду Fiat Professional, який дозволяє впоратися з перевезенням будь-якого вантажу з мінімальними витратами і максимальним комфортом!

 

Міжнародний конкурс International Festival of Creativity вважається найбільш авторитетним фестивалем виробників реклами та щорічно збирає тисячі компаній і фахівців з світу творчих комунікацій, дизайну та маркетингу.

Знижки на Fiat у салоні «Італавто»! Знижки на Fiat у салоні «Італавто»!

22.05.2018 Компанія «Італавто» повідомляє про чергове зниження цін на автомобілі провідного італійського виробника.

Зниження цін на Fiat у салоні «Італавто»! Зниження цін на Fiat у салоні «Італавто»!

05.05.2018 Компанія «Італавто» повідомляє про акцію на автомобілі провідного італійського виробника.

Знижки на Fiat - в салоні «Італавто»! Знижки на Fiat - в салоні «Італавто»!

27.04.2018 Компанія «Італавто» рада повідомити про зниження цін як на легкові автомобілі, так і на моделі комерційної групи.

Cinquecento чекає своїх господарів! Cinquecento чекає своїх господарів!

25.04.2018 Компанія «Італавто» повідомляє про весняну знижку на автомобіль, який нікого не залишає байдужим

Alfa Romeo в Японії Alfa Romeo в Японії

05.04.2018 Компанія Alfa Romeo взяла участь у конкурсі автомобільної краси Japanese Concours d'Elegance