Мінімальні витрати з максимальним комфортом

   

28.07.2016

«Для тих, хто не любить ходити двічі» - рекламна компанія Fiat Ducato з таким слоганом стала призером міжнародного конкурсу International Festival of Creativity

 

Цього року премії Silver Lion в категорії «Друк і видавництво» удостоїлася рекламна компанія Fiat Ducato, створена всесвітньо відомим рекламним агентством Leo Burnett.

 

Слоган компанії «Для тих, хто не любить ходити двічі», і складається вона з трьох чорно-білих фотографій. На фото іронічно показані три професіонала, котрі винаходять найхимерніші способи для того, щоб за один раз перевезти велику кількість вантажу.

 

Такою барвистою мовою описана головна перевага Fiat Ducato - найбільшого автомобіля в модельному ряду Fiat Professional, який дозволяє впоратися з перевезенням будь-якого вантажу з мінімальними витратами і максимальним комфортом!

 

Міжнародний конкурс International Festival of Creativity вважається найбільш авторитетним фестивалем виробників реклами та щорічно збирає тисячі компаній і фахівців з світу творчих комунікацій, дизайну та маркетингу.

З днем народженням, Cinquecento! З днем народженням, Cinquecento!

17.07.2019 Весела різнобарвна колона з 100 «п'ятисотих» піднялася на дах будівлі Lingotto в Турині, щоб влаштувати незвичайне привітання

Нові знижки в «Італавто»! Нові знижки в «Італавто»!

15.07.2019 У зв'язку зі зміною курса євро компанія «Італавто» рада запропонувати додаткові знижки на багато моделей

Зниження цін з початку липня! Зниження цін з початку липня!

10.07.2019 Компанія «Італавто» повідомляє потенційним клієнтам про акційну вартість деяких моделей автомобілів

Дизайн майбутнього Дизайн майбутнього

02.07.2019 Престижна міжнародна премія Car Design Award в категорії «Концепт-кар» присуджена першому гібридному компактному позашляховику Alfa Romeo Tonale

Тримільйонний Cinquecento Тримільйонний Cinquecento

26.06.2019 Чудове сімейство «п'ятисотих» поставило черговий рекорд