На початку епохи

На початку епохи

   

17.02.2015

Антоніо та Альберто Аскарі - батько і син. Обидва - безстрашні італійські автогонщики. Обидва – безумно закохані в швидкість. Обидва загинули на трасі в 36 років

 

Антоніо Аскарі - італійський чемпіон серії Гран-прі, видатний гонщик часів зародження автомобільного спорту. Його стиль поведінки на трасі - безстрашний і зухвалий - принесли йому не тільки перемоги, а й величезну популярність у всій Європі.

Коли він загинув у 36 років, його синові Альберто було всього 7. Але хлопчисько вже був закоханий в автомобілі та швидкість як і його батько. І продовжив славу прізвища Аскарі...

Старший Аскарі народився 15 вересня 1888 недалеко від Мантуї в регіоні Венето. Його кар'єра гонщика почалася в 1919 році за кермом Fiat GP 1914 року. Автомобіль з двигуном об'ємом 4,5 літра спочатку призначався для участі в передвоєнному Гран-прі Франції.

Саме на цьому автомобілі Антоніо показав вражаючий результат, вигравши складну гонку по гірських дорогах Parma Poggio di Berceto, поліпшивши на 4 хвилини рекорд траси і випередивши найближчого конкурента на 5 з половиною хвилин. Незабаром після цієї перемоги Аскарі стає першим і в гонці Consuma Cup hill.

Після перемог у регіональних гонках Антоніо Аскарі бере участь у знаменитій Targa Florio, яка проводилася вперше після закінчення війни. Гонка стартувала в жахливих погодних умовах, і на першому ж колі Аскарі виїхав за межі засніженій гірській траси, потрапив в аварію та зламав стегно.

Незважаючи на пригоду, гонщик, який вже відмінно зарекомендував себе в сезоні 1920, був запрошений в команду Alfa Romeo. Його партнерами по команді були знамениті Уго Сівоччі, Джузеппе Кампарі і Енцо Феррарі.

На початку 1920 року Аскарі на автомобілі Alfa Romeo 20-30hp Corsa ще раз перемагає в Parma Poggio di Berceto.

У 1921 році команда Alfa Romeo змінює модель 20-30hp на автомобіль ES, і Аскарі знову виграє Parma Poggio di Berceto. Друге місце дістається його партнеру по команді Уго Сівоччі.

До Targa Florio 1923 Аскарі приходить в якості ведучого гонщика команди. Alfa Romeo готує до гонки нову машину - Alfa Romeo RLTF.

Але Антоніо стає в гонці лише другим, пропустивши вперед через проблеми з двигуном і колесом свого товариша Уго Сівоччі.

У 1923 році інженери команди Alfa Romeo під керівництвом Джузеппе Мерозі готують чергову новинку - Alfa Romeo Р1. Три автомобілі були готові до Гран-прі Італії, який повинен був пройти на автодромі Монца у вересні. Однак плани команди перекреслила трагедія - під час тестових заїздів гине Уго Сівоччі, і, на знак жалоби, Alfa Romeo знімає команду з гонки.

У Targa Florio 1924 Антоніо Аскарі лідирує на Alfa Romeo RLTF, але раптом, менш ніж за 100 метрів до фінішу, його машина розвернулася і зупинилася через проблеми з двигуном і гальмами. Глядачі допомогли автомобілю Аскарі дістатися до фінішу третім, але організатори гонки визнали таку допомогу такою, що суперечить правилам, і анулювали результат.

У 1924 році Alfa Romeo запрошує одного з кращих автомобільних інженерів ХХ століття Вітторіо Яно з Fiat. І починається ера створення нового боліда - Alfa Romeo Р2.

Саме на цьому автомобілі Антоніо Аскарі знову виграє гонку в Кремоні, а потім і Гран-прі Італії 1924 року в Монці, і Гран-прі Бельгії 1925 на трасі Спа-Франкоршам.

Наступною гонкою для Аскарі і Alfa Romeo Р2 мало стати Гран-прі Франції. Але замість місця тріумфу траса де Монтлері стає для команди Alfa Romeo місцем ще однієї трагедії. «Злетівши» з траси, автомобіль Аскарі потрапив в аварію. Сам 36-річний гонщик отримав важкі травми і помер по дорозі в лікарню. І команда Alfa Romeo знову зняла з перегонів свої автомобілі. Щоб показати, що боліди були відкликані через повагу до пам'яті Аскарі, обидва автомобіля стояли в боксах з заведеними моторами. У той день вони працювали на честь одного з найвидатніших гонщиків тієї епохи!

У Антоніо Аскарі залишився семирічний син Альберто, який згодом став дворазовим переможцем чемпіонату світу Формули-1. Але це вже зовсім інша історія ...

Італавто Центр - працює! Італавто Центр - працює!

06.04.2020 Постановою Кабінету міністрів дозволена діяльність з продажу, технічного обслуговування і ремонту транспортних засобів...

ТОВ «Італавто Центр»: режим роботи в умовах карантину! ТОВ «Італавто Центр»: режим роботи в умовах карантину!

31.03.2020 СТО «Італавто Центр» працює в звичайному режимі.

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio: абсолютна перевага Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio: абсолютна перевага

19.03.2020 Третій рік поспіль Giulia Quadrifoglio стає переможцем номінації Performance Car of the Year британського автомобільного журналу "What Car?"

Золота нагорода Fiorino Золота нагорода Fiorino

11.03.2020 В кінці січня Fiat Fiorino став володарем призу «Золоте кермо» автомобільного журналу «Tunisie Auto»

Знижка 10 000 гривень! Знижка 10 000 гривень!

27.02.2020 Компанія «Італавто» повідомляє про зниження ціни на деякі модифікації моделей Doblo і Fiorino