На початку епохи

На початку епохи

   

17.02.2015

Антоніо та Альберто Аскарі - батько і син. Обидва - безстрашні італійські автогонщики. Обидва – безумно закохані в швидкість. Обидва загинули на трасі в 36 років

 

Антоніо Аскарі - італійський чемпіон серії Гран-прі, видатний гонщик часів зародження автомобільного спорту. Його стиль поведінки на трасі - безстрашний і зухвалий - принесли йому не тільки перемоги, а й величезну популярність у всій Європі.

Коли він загинув у 36 років, його синові Альберто було всього 7. Але хлопчисько вже був закоханий в автомобілі та швидкість як і його батько. І продовжив славу прізвища Аскарі...

Старший Аскарі народився 15 вересня 1888 недалеко від Мантуї в регіоні Венето. Його кар'єра гонщика почалася в 1919 році за кермом Fiat GP 1914 року. Автомобіль з двигуном об'ємом 4,5 літра спочатку призначався для участі в передвоєнному Гран-прі Франції.

Саме на цьому автомобілі Антоніо показав вражаючий результат, вигравши складну гонку по гірських дорогах Parma Poggio di Berceto, поліпшивши на 4 хвилини рекорд траси і випередивши найближчого конкурента на 5 з половиною хвилин. Незабаром після цієї перемоги Аскарі стає першим і в гонці Consuma Cup hill.

Після перемог у регіональних гонках Антоніо Аскарі бере участь у знаменитій Targa Florio, яка проводилася вперше після закінчення війни. Гонка стартувала в жахливих погодних умовах, і на першому ж колі Аскарі виїхав за межі засніженій гірській траси, потрапив в аварію та зламав стегно.

Незважаючи на пригоду, гонщик, який вже відмінно зарекомендував себе в сезоні 1920, був запрошений в команду Alfa Romeo. Його партнерами по команді були знамениті Уго Сівоччі, Джузеппе Кампарі і Енцо Феррарі.

На початку 1920 року Аскарі на автомобілі Alfa Romeo 20-30hp Corsa ще раз перемагає в Parma Poggio di Berceto.

У 1921 році команда Alfa Romeo змінює модель 20-30hp на автомобіль ES, і Аскарі знову виграє Parma Poggio di Berceto. Друге місце дістається його партнеру по команді Уго Сівоччі.

До Targa Florio 1923 Аскарі приходить в якості ведучого гонщика команди. Alfa Romeo готує до гонки нову машину - Alfa Romeo RLTF.

Але Антоніо стає в гонці лише другим, пропустивши вперед через проблеми з двигуном і колесом свого товариша Уго Сівоччі.

У 1923 році інженери команди Alfa Romeo під керівництвом Джузеппе Мерозі готують чергову новинку - Alfa Romeo Р1. Три автомобілі були готові до Гран-прі Італії, який повинен був пройти на автодромі Монца у вересні. Однак плани команди перекреслила трагедія - під час тестових заїздів гине Уго Сівоччі, і, на знак жалоби, Alfa Romeo знімає команду з гонки.

У Targa Florio 1924 Антоніо Аскарі лідирує на Alfa Romeo RLTF, але раптом, менш ніж за 100 метрів до фінішу, його машина розвернулася і зупинилася через проблеми з двигуном і гальмами. Глядачі допомогли автомобілю Аскарі дістатися до фінішу третім, але організатори гонки визнали таку допомогу такою, що суперечить правилам, і анулювали результат.

У 1924 році Alfa Romeo запрошує одного з кращих автомобільних інженерів ХХ століття Вітторіо Яно з Fiat. І починається ера створення нового боліда - Alfa Romeo Р2.

Саме на цьому автомобілі Антоніо Аскарі знову виграє гонку в Кремоні, а потім і Гран-прі Італії 1924 року в Монці, і Гран-прі Бельгії 1925 на трасі Спа-Франкоршам.

Наступною гонкою для Аскарі і Alfa Romeo Р2 мало стати Гран-прі Франції. Але замість місця тріумфу траса де Монтлері стає для команди Alfa Romeo місцем ще однієї трагедії. «Злетівши» з траси, автомобіль Аскарі потрапив в аварію. Сам 36-річний гонщик отримав важкі травми і помер по дорозі в лікарню. І команда Alfa Romeo знову зняла з перегонів свої автомобілі. Щоб показати, що боліди були відкликані через повагу до пам'яті Аскарі, обидва автомобіля стояли в боксах з заведеними моторами. У той день вони працювали на честь одного з найвидатніших гонщиків тієї епохи!

У Антоніо Аскарі залишився семирічний син Альберто, який згодом став дворазовим переможцем чемпіонату світу Формули-1. Але це вже зовсім інша історія ...

Panda Hybrid і 500 Hybrid – перші гібриди Fiat Panda Hybrid і 500 Hybrid – перші гібриди Fiat

24.01.2020 Об'єднання в одній силовій установці бензинового та електричного двигунів зменшило витрату палива і поліпшило керованість популярних міських автомобілів

Сигналізація у подарунок! Сигналізація у подарунок!

16.01.2020 Компанія «Італавто» та страхова компанія «ВУСО» проводять спільну акцію

Новорічні знижки в «Італавто»! Новорічні знижки в «Італавто»!

29.12.2019 Напередодні новорічних свят у нашому автосалоні клієнтів чекають подарунки та додаткові знижки на автомобілі.

Вигідний лізинг з «УЛФ-Фінанс»! Вигідний лізинг з «УЛФ-Фінанс»!

18.12.2019 При покупці автомобіля в салоні «Італавто» в лізинг від «УЛФ-Фінанс» ви отримуєте унікальні умови фінансування

Зимові знижки в салоні «Італавто»! Зимові знижки в салоні «Італавто»!

12.12.2019 Знижка на різні модифікації легкових та комерційних Doblo і Fiorino досягає 10 000 гривень, а на вантажні Ducato - 20 000 гривень!