Уго Сівоччі: швидкість ціною життя

   

24.11.2014

Смерть під час тестового заїзду, не в запалі боротьби, не на очах сотень глядачів. Для гонщика це - як смерть на самоті, як смерть без причастя. А на наступний день - старт нової гонки і твоє місце в ряду вже зайняте іншим...

 

Але був випадок в історії автогонок, коли місце гонщика залишилося за ним і після його смерті... Знаменитий гонщик Уго Сівоччі загинув під час тестового заїзду Гран-прі Європи на трасі в Монці 8 вересня 1923 року. На наступний день, в неділю, о пів на десяту, автомобілі учасників починають збиратися біля стартової лінії, але три місця пустують. У другому ряду не вистачає авто №6, у четвертому - №12, у шостому - №17. Відсутні автомобілі загиблого Сівоччі, а також його товаришів по команді - Аскарі і Кампари. Знаменита трійка знаменитої команди Alfa Romeo, яких часто називали «Три мушкетери».

Нікола Ромео, генеральний директор Alfa Romeo, заявив: «Катастрофа, причиною якої була мокра траса, забрала за кілька годин до старту нашого самого розсудливого і досвідченого гонщика, нашого Уго Сівоччі. Біль від втрати не дає нам можливості брати участь у перегонах. Тому, на жаль, ми змушені покинути поле бою, на яке ми скоро повернемося, щоб боротися!"

 

Пристрасть до швидкості

Уго, що народився у Мілані в 1885 році, був пристрасним велосипедистом. Але їзда на велосипеді - це не заробіток, тому в юності він підробляв у різних магазинах. Але пристрасть до дороги приводить його на трасу. Професійна кар'єра Уго почалася в якості тест-пілота компанії De Old Street&Co в 1906 році, а незадовго до війни, в 1913 році, Сівоччі виграє свою першу гонку в Пармі. Незабаром і більш значуще досягнення - третє місце на Targa Florio.

Вже після Першої світової війни, в 1919 році, Сівоччі знайомиться з ще молодим і недосвідченим Енцо Феррарі, з яким вони відразу подружилися. Сам Феррарі так пише про Сівоччі у своїх мемуарах: "Коли я переїхав до Мілана і працював спочатку в якості тест-пілота, а потім в якості гонщика, заробітна плата була невеликою. Допоміг мені освоїтися в Мілані мій великий друг - Уго Сівочі. Уго був головним тест-пілотом автозаводу CMN, запросив мене працювати з ним, і я вперше зрозумів, що це таке - бути пілотом гоночних автомобілів".

 

Команда Альфа

Восени 1920 року Феррарі переходить в Alfa Romeo, і вже він запрошує туди ж свого друга. У травні 1921 року Сівоччі на автомобілі Alfa 20-30 HP Sport займає друге місце на гонці Poggio di Berceto. Преса того часу писала: "Серйозна і заслужена перемога Alfa Romeo! Це команда для наслідування, підготовлена та елегантна. Яскраво-червоні боліди позначені логотипом Alfa - символом перемоги!"

На наступній гонці - Targa Florio - Альфа-команда показує відмінний результат - Кампари третій, Сівоччі четвертий, Феррарі п'ятий. А на гонці Circuito del Mugello команда виграє три перші місця в загальному заліку (Феррарі, Сівоччі і Кампари).

У 1922 році команда з Аскарі, Сівоччі і Феррарі знову забирає всі нагороди Targa Florio, а також отримує Кубок Biglia та золоту медаллю військового відомства за кращий командний результат.

 

Заборона на номер 17

У наступному 1923 мав відбутися перший Гран-прі Європи. Сівоччі - один з найвідоміших та стабільних гонщиків того часу. Спокійний і в той же час здатний на нестандартну поведінку. Всі чекають від нього відмінного результату на новому автомобілі Alfa Romeo P1. З 16 серпня увага преси прикута до цього боліду, який, за чутками, може розганятися до 180 км/год! Видання «Auto-Moto-Ciclo» публікує рейтинг найкращих водіїв того часу, серед них - Уго Сівоччі, один з «великих чемпіонів». Його покрите зморшками обличчя з незмінним беретом та вусами виглядає старше 38 років...

 

Його смерть в останній день тестових заїздів шокувала всю команду Alfa Romeo. Автомобіль Сівоччі мав номер 17, так само, як і автомобіль, на якому розбився за рік до цього інший перспективний італійський гонщик Бьяджо Наццаро.

 

З того часу жодна італійська гоночна машина не брала участі у змаганнях під номером 17. А чотирьохлиста зелена конюшина на білому фоні Quadrifoglio Verde, яку Уго вважав символом удачі та перемоги, і першим з команди наніс на свій автомобіль - стала символом спортивної доблесті Alfa Ромео!

Італавто Центр - працює! Італавто Центр - працює!

06.04.2020 Постановою Кабінету міністрів дозволена діяльність з продажу, технічного обслуговування і ремонту транспортних засобів...

ТОВ «Італавто Центр»: режим роботи в умовах карантину! ТОВ «Італавто Центр»: режим роботи в умовах карантину!

31.03.2020 СТО «Італавто Центр» працює в звичайному режимі.

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio: абсолютна перевага Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio: абсолютна перевага

19.03.2020 Третій рік поспіль Giulia Quadrifoglio стає переможцем номінації Performance Car of the Year британського автомобільного журналу "What Car?"

Золота нагорода Fiorino Золота нагорода Fiorino

11.03.2020 В кінці січня Fiat Fiorino став володарем призу «Золоте кермо» автомобільного журналу «Tunisie Auto»

Знижка 10 000 гривень! Знижка 10 000 гривень!

27.02.2020 Компанія «Італавто» повідомляє про зниження ціни на деякі модифікації моделей Doblo і Fiorino