Зірки Alfa Romeo

   

27.03.2014

Німецьке місто Ессен зараз заповнено шанувальниками колекційних автомобілів - адже тут проходить виставка старовинних і спортивних автомобілів Techno Classica 2014. 

Щороку в Ессені можна побачити більше 1000 раритетних автомобілів. Серед них є такі рідкісні і цікаві екземпляри, що познайомитися с ними приїжджають близько 200 тисяч палких прихильників автомобілів минулих днів з усього світу.

Італійська компаніюя цього року представила в Ессені п'ять унікальних автомобілів з Музею історії Alfa Romeo.

Alfa Romeo RL Targa Florio 1923 випуску пам'ятає першу перемогу Alfa Romeo на легендарній гонці Тарга Флоріо в Сицилії. Саме тоді на автомобілі вперше з’явився четирехлістна зелена конюшина - Quadrifoglio Verde. Після перемоги конюшина стала символом спортивних успіхів Alfa Romeo. Музейний автомобіль має оригінальний двигун, який багато в чому і приніс перемогу в гонці в 1923 року - 6-циліндровий рядний силовий агрегат об'ємом 3154 куб.см потужністю 95 к.с., який розганяв автомобіль до 160 км/ч.

Другий експонат стенду - епічний Alfa Romeo P2 Gran Premio, випущений в далекому 1925 році. Це перший автомобіль Alfa Romeo з 8-циліндровим двигуном і перший, який виграв Чемпіонат світу 1925 під керуванням великого Бріллі-Пері. Перемоги Alfa Romeo P2 стали прелюдією до успіхів компанії на гоночних трасах у 30-х роках минулого сторіччя. Двигун об'ємом 1987 куб.см і потужністю 155 к.с. дозволяв досягати швидкість 225 км/ч. І це на початку минулого століття!

8C 2300 «Monza» (1931) - модель, яка може похвалитися 8-циліндровим двигуном з наддувом і компресором, розробленим Вітторіо Яно. Завдяки цьому автомобілю в першій половині 30-х років Alfa Romeo закріпила за собою славу лідера в технічних розробках, підтверджену успіхами в гонках Ле-Мана, Тарга Флоріо, Mille Miglia та багатьох інших. А свою першу перемогу 8C 2300 здобув на трасі Монца, назва якої навічно закріпилася в назві моделі. Саме на цьому автомобілі Таціо Нуволарі виграв Гран-прі Монако в 1932 році.

Також відвідувачі виставки в Ессені отримають унікальну можливість побачити одночасно дві модифікації Giulietta 1955 - седан і кабріолет.

Седан Giulietta 1955 року став родоначальником ери «сімейних седанів, що виграють гонки» та продавався під слоганом: «Спортивне водіння доступно кожному!».

А в жовтні того ж 1955 року настала черга Giulietta Spider. Дизайн неперевершеного Пінінфаріна забезпечив кабріолету міжнародний успіх. У Сполучених Штатах він заслужив похвали фахівців за "безперервність приголомшливої італійської традиції та смаку, що дозволяє відрізнити Alfa Romeo серед тисяч інших автомобілів". Представлена в Ессені Giulietta Spider Prototipo America - один з найкрасивіших автомобілів і справжній символ п'ятдесятих років ХХ століття!

Італавто Центр - працює! Італавто Центр - працює!

06.04.2020 Постановою Кабінету міністрів дозволена діяльність з продажу, технічного обслуговування і ремонту транспортних засобів...

ТОВ «Італавто Центр»: режим роботи в умовах карантину! ТОВ «Італавто Центр»: режим роботи в умовах карантину!

31.03.2020 СТО «Італавто Центр» працює в звичайному режимі.

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio: абсолютна перевага Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio: абсолютна перевага

19.03.2020 Третій рік поспіль Giulia Quadrifoglio стає переможцем номінації Performance Car of the Year британського автомобільного журналу "What Car?"

Золота нагорода Fiorino Золота нагорода Fiorino

11.03.2020 В кінці січня Fiat Fiorino став володарем призу «Золоте кермо» автомобільного журналу «Tunisie Auto»

Знижка 10 000 гривень! Знижка 10 000 гривень!

27.02.2020 Компанія «Італавто» повідомляє про зниження ціни на деякі модифікації моделей Doblo і Fiorino