Постановка автомобіля на облік

При покупці автомобіля в автосалоні «Італавто Центр» наші фахівці дадуть вичерпну консультацію з даного питання, а, при необхідності, нададуть допомогу в заповненні супутніх документів.

Для реєстрації автомобіля в Сервісному центрі вам необхідні наступні документи:

Цивільний паспорт власника з відміткою про адресу реєстрації (проживання).

Довідка про присвоєння ідентифікаційного номера (ІПН).

Документи на автомобіль (надаються покупцю в автосалоні без додаткової оплати):

акт огляду реалізованого транспортного засобу:

митна декларація:

сертифікати на автомобіль;

завірена копія дилерського договору;

акт прийому-передачі між імпортером та дилером;

тимчасові транзитні номери (видаються в автосалоні).

Квитанції про оплату платежів:

внеску в пенсійний фонд;

податку з власників транспортних засобів (залежить від типу транспортного засобу та об’єму двигуна);

послуг сервісного центру.

На сьогоднішній день чинним законодавством України не передбачено обов’язкову наявність довіреності на керування транспортним засобом.

fiat

КУПІВЛЯ АВТОМОБІЛЯ В САЛОНІ «ІТАЛАВТО ЦЕНТР»

Тільки офіційно ввезені на митну територію України автомобілі всесвітньо відомого концерну FIAT (ФІАТ), мінімум документів, оплата на банківський рахунок без комісій, оперативність оформлення і комфортні умови - всі ці переваги надає своїм покупцям автосалон «Італавто Центр».

Здійснити оплату за автомобіль можна за готівковим і безготівковим розрахунком.

Готівковий розрахунок:

Мінімальний пакет документів – для оформлення покупки автомобіля в автосалоні «Італавто Центр» необхідний тільки паспорт і ідентифікаційний номер (ІПН) покупця.

Безпека – оплату можна здійснити у відділенні банку.

Зручність – у відділенні банку працює пункт обміну валют, де при необхідності ви можете зробити обмін валюти і здійснити оплату за автомобіль.

Без комісій – оплату комісії за розрахунково-касове обслуговування автосалон «ІТАЛАВТО ЦЕНТР» взяв на себе в подяку за зроблений вами правильний вибір автомобіля концерну FIAT (ФІАТ).

Також оплату за обраний вами автомобіль можна здійснити за безготівковим розрахунком, відповідно до наданого рахунку.

ГБО - економна альтернатива

З урахуванням постійного зростання цін на бензин їздити на цьому виді палива - задоволення недешеве. Але перехід на газ вигідний не тільки з точки зору економії грошей.

Для сучасного газобалонного обладнання «страшилки» про небезпеку переходу автомобіля на газ або його шкідливий вплив на двигун вже неактуальні. Сьогодні технології ГБО настільки удосконалені, що ГБО встановлюється практично на будь-який автомобіль з бензиновим двигуном і приносить чимало користі і вигоди власнику машини.

На думку фахівців, якщо автомобіль проїжджає в рік 15 000-20 000 км, то це пряме показання до установки ГБО і воно приносить чималу економію.

Які ж переваги у газобалонного обладнання?

ЕКОНОМІЯ

Йдеться про менші витрати на заправку автомобіля – газ коштує набагато дешевше бензину. Крім того, при роботі газової системи не потрібно прогрівати двигун.

ЗБІЛЬШЕННЯ ЗАПАСУ ХОДУ без дозаправки

При установці ГБО машина набуває другу незалежну паливну систему. Це і зручно – запас ходу машини без дозаправки збільшується в два рази, і надійно – в далеких поїздках можна не ризикувати і не заправлятися на незнайомих АЗС.

ЗМЕНШЕННЯ ЗНОСУ ДВИГУНА І циліндро-поршневої ГРУПИ

Завдяки тому, що газ горить «спокійніше» бензину і не змиває захисну плівку моторного масла зі стінок циліндрів – двигун на газі прослужить в кілька разів довше! Крім того, газ на відміну від бензину не містить твердих частинок і домішок. Тому мотор на газовому паливі працює тихіше, м’якше і плавніше реагує на положення педалі газу, що особливо помітно при русі в пробках. Також, згораючи, газ не утворює нагару на свічках, поршнях і клапанах, що збільшує ресурс роботи циліндро-поршневої групи.

ЗБІЛЬШЕННЯ НАДІЙНОСТІ АВТОМОБІЛЯ

Заправка неякісним бензином або вихід з ладу бензинової паливної системи не стануть причиною зупинки автомобіля. Водій може легко переключитися на газ прямо з салону і доїхати до сервісної станції. І, навпаки, в разі несправності ГБО в запасі є бензинова система – це перевага особливо важлива для любителів подорожувати на автомобілях.

ТУРБОТА ПРО ЕКОЛОГІЇ

Забруднене повітря мегаполісів – вже реальна проблема і в Україні. Переходячи на екологічно чистіше газове паливо, кожен автомобіліст значно скорочує викид шкідливих речовин в атмосферу.

БЕЗПЕКА

Газобалонне обладнання, що правильно встановлене і регулярно обслуговується, набагато безпечніше бензинової системи. Балони міцні, герметичні і обладнані захисним клапаном. При будь-якій несправності електроніка перемкне двигун на бензин і закриє подачу газу.

Компанія «Італавто Центр» пропонує повний комплекс послуг по встановленню газобалонної системи: підбір надійного, економічного і відповідного для авто ГБО, професійний монтаж і обслуговування, кваліфіковані консультації.

MULTI JET – ДИЗЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ МАЙБУТНЬГО

Економічний, високопродуктивний, потужний і сьогодні вже зовсім негаласливий. Повний набір переваг. А чи є недоліки?

MultiJet – загальна назва другого покоління турбованих дизельних двигунів, оснащених системою безпосереднього вприскування палива Common-Rail. Що ж являє собою це покоління моторів, один з яких був визнаний «Двигуном року» в Європі?

Але трохи історії. У 1986 році компанія Fiat представила Croma JDi – один з перших в світі легкових автомобілів, оснащених дизельним двигуном із безпосереднім вприскуванням палива. Це була знакова подія у світі автобудування. Адже подібний силовий агрегат, незважаючи на свої переваги (продуктивність, економічність, високий крутний момент), довгий час абсолютно не асоціювався з легковим автотранспортом. Через сильні вібрації та шум ці мотори встановлювалися виключно на комерційну та військову техніку.

Боротьбу зі з шумом і вібраціями дизельного двигуна можна було вести у двох напрямках. Перший – простий і очевидний шлях: відгородити моторний відсік від салону автомобіля звукоізоляційними матеріалами та встановити двигун на спеціальних опорах, які б поглинали вібрацію.

Другий шлях був більш трудомісткий та тривалий. Требо було змінити робочий процес, що протікає в двигуні, і вдосконалити конструкції системи безпосереднього вприскування палива. Але саме цей непростий напрямок для руху вперед було вибрано інженерної групою Fiat. Тільки на удосконалення дизельного двигуна Fiat Croma знадобилося більше трьох років. І це з урахуванням активної участі у розробці проекту фахівців фірм Magneti Marelli і Elasis.

На наступному етапі до робіт долучилися фахівці Bosch, однієй із провідних компаній в галузі систем топлівоотдачі дизельних двигунів. Цілих чотири роки пішло на підготовку виробництва, і лише в 1994 році дизельні двигуни з безпосереднім уприскуванням палива системи UniJet почали встановлюватися на автомобілі компаній, що входять у Fiat Group.

Пізніше стало зрозуміло, що, незважаючи на свої видатні характеристики, дизельні двигуни Unijet – всього лише проміжний етап куди більш амбітної програми італійського автоконцерну. У Fiat усвідомлювали, що без серйозного поліпшення споживчих якостей – збільшення потужності та динамічних характеристик, зниження витрат палива та токсичності вихлопу – дизеля Unijet безнадійно застаріють вже через 7-8 років. Тому шукали нову оригінальну ідею – і нею стала розробка революційної системи топлівоотдачі акумуляторного типу Common-Rail, яка була представлена в 1997 році. І тільки запропонований у тому ж році компанією Mitsubishi перший у світі бензиновий двигун з безпосереднім уприскуванням палива не дозволив розробці Fiat Group стати кращою новацією в галузі автобудування.

І все ж не менш видатна інновація Fiat не залишилася у стороні. Перший двигун системи Common-Rail з низьким рівнем шумів і вібрацій (рівень був на рівні бензинового двигуна), який має великий запас потужності був встановлений на автомобілі Alfa Romeo 156JTD. Нові мотори значно перевершували за багатьма показниками дизеля, оснащені попередньою камерою згоряння, тому незабаром двигуни з Сommon-Rail стали встановлюватися на всі моделі концерну Fiat. Показники динаміки покращилися на 12% з одночасним зниженням витрати палива до 15%. Це були відмінні показники!

Незважаючи на це, двигун JTD не був бездоганним з технічної точки зору. Застосовувана в ньому двохклапана система газорозподілу не давала можливості розкритися всім перевагам технології Common-Rail. Адже електронне управління уприскуванням системи Common-Rail дозволяє багаторазово дробити фазу вприскування пального. А в дизельному двигуні JTD таких фаз було всього дві. При першому «пілотному» впорскуванні невеликої кількості палива відбувався розігрів камери згоряння і вона готувалася до прийому основної частини пального. Але більше число дроблення фази дало б можливість збільшити м’якість і чистоту згорання палива, і, як результат, отримати поліпшення потужних, економічних і екологічних показників двигуна.

У 2002 році, по закінченні 5 років важкої праці, на Паризькому автосалоні інженерної групою Fiat був презентований вже 16-клапанний дизельний двигун 1,9 JTD з системою безпосереднього вприскування палива Multijet, заснованої на принципі Common-Rail.

В системі Multijet також використовується електронне керування паливними форсунками, але програмне забезпечення дозволяє розділяти загальний вприск на велику кількість частин. Це дозволяє досягти більш малошумнішого згоряння, зменшення шкідливих викидів і підвищення робочих характеристик. При цьому кількість етапів уприскування визначається результатами контролю температури і тиску всередині камери згоряння і режимом роботи двигуна (холодний запуск, інтенсивний розгін та ін.).

Наступним етапом розвитку Multijet став силовий агрегат 1,3 Mjet, який в 2005 році отримав титул «Міжнародний двигун року» в категорії моторів об’ємом від 1,0 л до 1,4 л. Головною перевагою цього дизельного двигуна є надзвичайно компактний розмір. Конструкторам Fiat вдалося розмістити 1248см3 робочого об’єму в габаритах 46х50х65 см, при тому що двигун оснащений системами рециркуляції вихлопних газів і турбонаддува з проміжним охолодженням повітря. Разом з тим вдалося ще більш зменшити рівень шуму і вібрації, значно знизити споживання палива і рівень викиду шкідливих речовин.

Але зупинятися на досягнутому – не в звичках Fiat. Наступні удосконалення системи турбонаддува (зокрема, поява турбокомпресора із змінною геометрією) і системи рециркуляції вихлопних газів дозволили в 2009 році представити ще більш прогресивну та інноваційну систему Multijet II.

Значний досвід і високий технічний рівень Fiat Group дозволяє італійському концерну сьогодні пропонувати автомобілі, які оснащені економічними і високопродуктивними дизельними двигунами!

MULTI AIR – БЕНЗИНОВА РЕВОЛЮЦІЯ

Завдяки принципово новій технології витрата палива в бензинових моторах MultiAir знижується на 10%, а потужність, навпаки, збільшується на 10% в порівнянні з традиційними двигунами.

Вперше італійський автоконцерн Fiat представив свою інноваційну технічну розробку – систему MultiAir для бензинових моторів, ще в 2009 році. За останні роки мотори MultiAir постійно вдосконалювалися, незмінним залишалося одне – їх популярність в якості потужних і в той же час економічних та екологічно чистих силових агрегатів.

Головна особливість лінійки MultiAir в порівнянні з традиційними бензиновими моторами – в наявності електронно-гідравлічної системи управління впускними клапанами індивідуально для кожного циліндра. Як відомо, якість і маса свіжого повітря в циліндрах – «ключ» для бензинових двигунів. У класичному бензиновому двигуні кількість повітря, що подається в циліндр, визначається положенням дросельної заслінки. В моторі MultiAir завдяки електронно-гідравлічної системи відбувається гнучке управління повітряними потоками, що проходять через впускні клапани – електроніка визначає оптимальну на даний момент тривалість відкриття впускних клапанів і швидкість їх закриття. Це дозволяє створювати найкраще співвідношення суміші в циліндрах, що збільшує потужність мотора і знижує споживання палива.

Електронно-гідравлічна система MultiAir дійсно стала революційною в бензинових двигунах Багато виробників намагалися створити електронну систему дозованої подачі повітря в циліндр. Наприклад, були створені швидкодіючі електромагнітні клапанні механізми, що спрацьовують по сигналу процесора. Але головним їх недоліком було те, що в разі їх відмови не вдавалося забезпечити збереження працездатності двигунів. Крім цього, електромагніти, які керують клапанами, витрачають занадто багато електроенергії.

Інші автовиробники зосередилися на створенні електромеханічних систем, доповнивши конструкцію розподільних валів фазосдвігающій приводами. Але і тут не було отримано оптимальний результат – діапазон регулювання подачі повітря був дуже вузьким, крім того, всі клапани управлялися однаково, що унеможливлювало створити «індивідуальний підхід» до кожного окремого циліндра.

Цю важливу задачу – можливість гнучко управляти відкриттям клапанів і подачею повітря окремо в кожному циліндрі – вирішили конструктори концерну Fiat, створивши електронно-гідравлічну систему MultiAir. Тут замість традиційного штовхача використовується гідравлічна система з додатковим соленоїдом, який управляється електронікою і контролює тиск у гідравлічній системі. Відкриваючись і закриваючись цей соленоїд може змінювати момент і тривалість відкриття впускних клапанів, швидкість їх закриття (за допомогою спеціального “гідравлічного гальма»), а також може відкривати клапани багаторазово за один цикл для створення найбільш оптимальної суміші в циліндрі.

Наприклад, при великому навантаженні на малих обертах гідравлічна система буде раніше закривати впускний клапан, щоб продукти горіння суміші не потрапляли з циліндра у впускний тракт. А при частковому навантаженні впускний клапан буде відкриватися раніше для того, щоб наситити суміш киснем і збільшити крутний момент двигуна.

Управління надходженням повітря з допомогою впускних клапанів дало можливість відмовитися від застосування дросельної заслінки – головного джерела насосних втрат. А зменшення втрат автоматично призводить до економії палива, підвищення потужності, збільшення крутного моменту і зниження шкідливих викидів.

Технологія MultiAir застосована на двигунах внутрішнього згоряння, що працюють на будь-яких видах палива – бензин, газ, водні, дизелі. В останньому випадку також можливо серйозне зниження викидів. Рециркуляція відпрацьованих газів може здійснюватися без використання впускного клапана в такті випуску. При пуску й прогрівання двигуна викиди СО і СН знижуються на 40%. Оптимізація робочого процесу в значній мірі знижує навантаження на фільтр сажі і каталітичний нейтралізатор, що продовжує термін їх служби. Справедливості заради треба відзначити, що економія палива дизельним двигуном MultiAir буде не такою істотною, оскільки робочий процес дизельного двигуна економічний від природи, а насосні втрати на впуску мінімальні. Подальший розвиток конструкцій може зробити бензинові і дизельні двигуни більш уніфікованими, а згодом і «всеїдними».

Переваги Multiair перед іншими аналогічними системами полягають у простоті, надійності і низької вартості виробництва. У перспективі очікується застосування системи Multiair і для випускних клапанів, що ще більше розширить її можливості. Наприклад, при малих навантаженнях спалахи в циліндрах можуть проводиться через цикл, що дасть відчутну економію. А якщо в якомусь циліндрі відбудеться пропуск спалаху, то невикористана суміш не піде на вихлоп, так як клапан не відкриється, а згорить в наступному циклі. На черзі у конструкторів – ГРМ без распредвала.

Підсумовуючи сказане можна відзначити: двигун MultiAir могутніше, динамічніше на всіх оборотах, економічніше і екологічно чистіше. Ця технологія, яка дійсно зробила переворот в моторобудуванні, зміцнивши лідерство Fiat як виробника інноваційних технологій.

БЕНЗИНОВИЙ ДВИГУН T-JET

Відмінні динамічні характеристики при низькому споживанні палива, максимальний крутний момент при мінімальних обертах двигуна - це безперечні переваги лінійки бензинових двигунів з турбонаддувом T-Jet

Система T-Jet по сукупності своїх характеристик сьогодні є однією з найбільш прогресивних паливних бензинових систем.

Розроблений конструкторським підрозділом FPT (Fiat Powertrain Tehnologies), двигун T-Jet оснащений турбокомпресором, здатним гарантувати високі експлуатаційні показники при економічному споживанні палива. У порівнянні з традиційними двигунами внутрішнього згорання він має велику літрову потужність і високий крутний момент.

Завдяки більш ефективному використанню об’єму циліндра T-Jet має характеристики, порівнянні з характеристиками двигунів більшого об’єму. Встановлений турбокомпресор збільшує тиск повітря і, отже, його кількість, яка подається у циліндр. Це покращує ефективність його згорання і, як наслідок, підвищує потужність.

Компресор направляє зовнішнє повітря до циліндрів, збільшуючи в сотню разів швидкість повітря і підвищуючи його тиск за допомогою дифузора. Турбіна приводиться в рух вихлопними газами і відцентровим компресором. Швидкість обертання турбіни може досягати 200 000 оборотів в хвилину. Саме турбіна забезпечує систему необхідною енергією.

Ще однією важливою перевагою T-Jet є той факт, що максимальний крутний момент, завдяки електроклапану регулювання тиску турбіни, досягається вже при мінімальних обертах двигуна.

Нижче наведена порівняльна таблиця компактних бензинових двигунів

Автовиробник Двигун Об’єм потуж-ність max
крут.
момент
об/хв. пріскор.
0-100
км/ч
витрати эмісія г/км
Fiat 1.4 T-Jet 150 1.4 150 206 2250 8.5 7.1 167
1.4 T-Jet 150 Sport 1.4 150 230 3000 8.2 7.1 167
Opel 1.8 140 1.8 140 175 3800 10.2 7.3 175
Peugeot 1.6 16v 1.6 110 147 4000 11.7 7.4 174
Honda 1.8 1.8 140 174 4300 8.9 6.6 156
Ford 2.0 2.0 145 185 4500 9.2 7.1 170
Volkswagen 1.4 TSI 1.4 140 220 1750 8.8 7.1 167
2.0 FSI 2.0 150 200 3500 8.8 8.0 191
1.4 TSI 1.4 170 240 1750 8.1 7.3 174
Seat 2.0 FSI 2.0 150 200 3500 8.8 8.2 197
Renault 2.0 FSI 2.0 165 270 3250 8.3 7.7 184

Отже, двигун T-Jet дозволяє:

На 15-20% скоротити різницю в споживанні пального між бензиновими і дизельними двигунами;

Поліпшити динамічні характеристики двигуна завдяки збільшенню крутного моменту на низьких оборотах.

Підводячи підсумки, можна сказати, що двигуни T-Jet мають безліч переваг:

 Невеликі розміри завдяки концепції «downsizing» (дослівно «зменшення розмірів), тобто зменшення об’єму двигуна без зниження потужності й крутного моменту;

Найвищі динамічні характеристики;

Мінімальна експлуатаційна вартість;

Низька витрата палива;

Менша гучність (у порівнянні з дизельними двигунами).

Отже, двигуни T-Jet є вигідною альтернативою звичайним двигунам без наддуву та дизельним двигунам. Якщо «дизель» і «турбо» – це вже нероздільні поняття, то відтепер, завдяки T-Jet, бензинові двигуни також повинні сприйматися як «турбо»!

ПЕРЕВАГИ FIAT

Вибір автомобіля, який дійсно вам необхідний - завдання не з простих. У кожного автомобіля свій характер, свої достоїнства і переваги. Важливо зрозуміти, які якості саме для вас будуть пріоритетними

Саме допомога у виборі автомобіля, який дійсно вам необхідний, і є найголовнішим завданням менеджерів автосалону «Італавто Центр». Ми вже більше 20 років займаємося реалізацією і обслуговуванням безпечних, економічних і екологічних автомобілів одного з найавторитетніших світових автоконцернів – італійської компанії «ФІАТ».

Автомобілі італійських марок ФІАТ, АЛЬФА РОМЕО, ЛЯНЧА з року в рік отримують авторитетні нагороди світового автопрому, а двигуни і паливні системи ФІАТ на сьогоднішній день є унікальними і одними з найбільш прогресивних.

Нагороди FIAT:

Нагорода «European Car Of The Year

( «Європейський автомобіль року»)

  1. 1967 – FIAT 124
  2. 1970 – FIAT 128
  3. 1972 – FIAT 127
  4. 1980 – LANCIA Delta
  5. 1984 – FIAT Uno
  6. 1989 – FIAT Tipo
  7. 1995 – FIAT Punto
  8. 1996 – FIAT Bravo/Brava
  9. 1998 – ALFA ROMEO 156
  10. 2001 – ALFA ROMEO 147
  11. 2004 – FIAT Panda
  12. 2008 – FIAT 500

Нагорода «International Van Of The Year»

(Комерційні автомобілі)

  1. 2006 – FIAT Doblo
  2. 2008 – FIAT Scudo
  3. 2009 – FIAT Fiorino
  4. 2011 – FIAT Nuovo Doblo